Imprimare

Noile tendinte in marketingul farmaceutic, prezentate la Pharma Marketing Conference

Specialistii in comunicare din companiile farmaceutice au putut afla in cadrul Pharma Marketing Conference, eveniment organizat de Evensys, in intervalul 12-13 februarie, la Crowne Plaza, care sunt noile tendinte din marketingul farmaceutic. Multichannel marketing, considerarea pacientului drept partener de dialog, echilibrarea rationalului cu emotionalul in creatiile publicitare sunt doar cateva dintre strategiile pe care reprezentantii agentiilor de PR si publicitate le-au adus in prim plan.

Aspectele legale ale publicitatii produselor farmaceutice au facut parte din programul conferintei. Pe langa cele cunoscute deja de producatorii farma, avocatul  Ana-Maria Baciu, de la Casa de avocatura NNDKP, a prezentat si noile reglementari ale sponsorizarii medicilor de catre industria farmaceutica, adoptate prin OUG 2/2014.

In prima zi a conferintei au fost analizate noile tendinte si oportunitati din industrie, tactici eficiente de marketing, aspecte legale, metode pentru interactiunea cu pacientii, etc.

In cea de-a doua zi a avut loc un training avansat de marketing multi-channel, care a adus in prim plan cele  strategii de promovare, targetare si atingere a audientei dorite.

 

 

Sursa http://www.paginafarmacistilor.ro/stiri-pharma/noile-tendinte-marketingul-farmaceutic--prezentate-pharma-marketing-conference_6366/

lauff lautf laurf