lohgo

Imprimare

Achizitie stampile 79295

În atenţia potenţialilor ofertanţi,

INVITAŢIE PARTICIPARE

1. Federaţia „SOLIDARITATEA SANITARĂ” din România în calitate de achizitor, cu sediul în localitatea Bucureşti, sector 6, Splaiul Independenţei nr.202 A, etaj 2, cam. 36, având punctul de lucru (sediul regional) Centrul de Cercetare și Dezvoltare Socială „Solidaritatea” cu sediul în Galați, str. Domnească nr. 66, organizează la sediul regional din Galaţi, str. Domnească nr. 66 procedura deschisă cercetarea pieții – studiul pieții în vederea

Achiziţiei unui număr de 3 ştampile

 

2. Sursa de finanţare: din Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/108/2.3/G/79295.

Titlul proiectului: „Fii calificat pe piața muncii! Creşterea nivelului de calificare a angajaților din sănatăte şi asistenţă socială din Regiunea Sud-Est”.

 

3. Specificaţii tehnice minime :

Ştampilă rotundă (cod CPV 30192153-8):

- dimensiune : 47x18 mm ;

- COLOP R30 ;

- suport + plăcuţă text ;

- material: plastic.

Ştampilă dreptunghiulară (cod CPV 30192153-8):

- text „SOLICITAT RAMBURSARE FSE-POSDRU 108/2.3/G/79295”

- dimensiune : 38x14 mm ;

- COLOP PRINTER 20 ;

- tuşieră şi amprentă inclusă

Ştampilă ovală (cod CPV 30192153-8):

- text „CONFORM CU ORIGINALUL”

- dimensiune : 28x44 mm ;

- COLOP 044 ;

- tuşieră şi amprentă inclusă.

4. Reguli de transparenţă şi publicitate

Toate documentele şi informaţiile pe care trebuie să le cuprindă oferta sunt publicate pe http://www.solidaritatea-sanitara.ro/ şi pot fi descărcate gratuit accesând Documentația pentru ofertanţi şi Formularele obligatorii .

Dacă din motive tehnice pe site-ul menţionat informaţiile privind achiziţia publică nu sunt disponibile, atunci acestea pot fi obţinute în urma unei solicitări adresate direct Achizitorului la adresa din Galaţi, str. Domnească nr. 66 cod poştal 800215.

5. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.11.2011. Clarificări privind achiziția pot fi obţinute  la următoarea adresă a achizitorului: la sediul regional al proiectului din  Galaţi, str. Domnească nr.66, CP 800215, prin This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau prin fax 0336109281.

6. Limba de redactare a ofertei: limba română.

7. Prețul va fi exprimat în RON, fără TVA.

8. Prețul ofertei este ferm în RON.

NU se acceptă actualizarea preţului contractului.

9. Valabilitatea ofertei: 45 zile.

10. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare “preţul cel mai scăzut“.

11. Adresa la care se depune oferta la sediul regional din Galaţi, str. Domnească nr.66, CP 800215, prin mail achizitiisolidaritatea@yahoo.com sau prin fax 0336109281.

12. Data limită pentru depunerea ofertei: 22.11.2011, ora 10.00.

13. Ora, data şi locul deschiderii ofertelor: 22.11..2011, ora 11.00.

14. Data de publicare a anunțului : 16.11.2011.

 

Cu mulţumiri,

Avizat                                          Aprobat

Consilier juridic                           Manager Proiect

Palade Traian                                      Viorel Rotilă

 

Imprimare

Achizitia servicii de contabilitate (expert contabil)

 

In atenţia potenţialilor ofertanţi,

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

1.Federaţia „SOLIDARITATEA SANITARĂ” din România în calitate de achizitor, cu sediul în localitatea Bucureşti, sector 6, Splaiul Independenţei nr.202 A, etaj 2, cam.36 organizează la sediul regional din Galaţi, str. Domnească nr. 66 cod poştal 800215 procedura deschisa competitivă în vederea Achizitiei de servicii de contabilitate (expert contabil) CPV 79211000-6.

2.Sursa de finantare din Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Numărul de identificare al contractului: POSDRU/108/2.3/G/79295. Titlul proiectului: „Fii calificat pe piața muncii! Cresterea nivelului de calificare a angajaților din sănatăte si asistentă socială din Regiunea Sud-Est”

3. Procedura de atribuire aplicata deschisă competitivă conform Instrucţiunii nr. 26  a AMPOSDRU din 31.08.2010 privind   efectuarea achizitiilor publice necesare implementarii proiectelor finantate prin POSDRU 2007-2013,respentiv anexa 1 procedura pentru atribuirea contractelor de achiziţii de produse, servicii sau lucrări finanţate din FSE si din fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, efectuate de către beneficiari sau partenerii acestuia, care nu sunt autorităţi contractante în conformitate cu art.8 din OUG nr.34/2006, cu modificările si completările ulterioare, sau nu îndeplinesc cumulativ condiţiile prevazute la art.9 lit.c1 din aceeasi ordonanţa

4.Specificaţii tehnice minime : asigură evidenta contabila analitica distincta a Proiectului, utilizand conturi analitice distincte pentru reflectarea tuturor operatiunilor referitoare la implementarea Proiectului, in conformitate cu dispozitiile legale. Inregistrarile contabile aferente proiectului vor fi realizate de catre un expert contabil in conditiile legii care va semna si data documentele contabile aferente operatiunilor din cadrul proiectulu; certifică completitudinea, corectitudinea şi realitatea informaţiilor din cererile de rambursare şi a înregistrărilor în sistemul contabil a tuturor operaţiilor declarate din cererile de rambursare, semnarea evidenţei cheltuielilor şi a raportului tehnico-financiar, precum şi cerinţele specificate în Contractul de finanţare, ghiduri şi Instrucţiunile emise de AMPOSDRU

Durata contractului va fi: serviciile de  contabilitate (expertiza contabila)  vor fi contractate pe toată durata implementării proiectului (22 luni)

5. Reguli de transparenţă şi publicitate
Toate documentele şi informaţiile pe care trebuie să le cuprindă oferta sunt publicate pe http://www.solidaritatea-sanitara.ro/ şi pot fi descărcate gratuit accesând Documentația pentru ofertanţi

Dacă din motive tehnice pe site-ul menţionat informaţiile privind achiziţia publică nu sunt disponibile, atunci acestea pot fi obţinute în urma unei solicitări adresate direct Achizitorului la adresa din Galaţi, str. Domnească nr. 66 cod poştal 800215.

6. Data limita pentru solicitarea clarificarilor 18.11.2011 ora 16.00. Clarificari privind achizitia pot fi obţinute  la următoarea adresă a achizitorului: la sediul regional al proiectului din  Galaţi, str. Domnească nr. 66 sau prin solicitare prin email la achiziţiisolidaritatea@yahoo.com (solicitaţi confirmarea primirii e-mail-ului). Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau la numărul de telefon 0721.320.875, persoană de contact: consilier juridic Traian Palade.

7.Limba de redactare a ofertei: limba romana

8. Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA.

9. Pretul ofertei este ferm.

NU se accepta actualizarea pretului contractului     X

10.Valabilitatea ofertei: 45  zile

11.Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare “pretul cel mai scăzut

12. Adresa la care se depune oferta : la sediul regional din Galaţi, str.Domnească nr. 66 CP 800215. Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

13. Data limita pentru depunerea ofertei : 23.11.2011 ora 10.00

14. Ora, data şi locul deschiderii ofertelor : 23.11.2011 ora 14.00

Cu mulţumiri,

MANAGER PROIECT,

Rotilă Viorel

 

Consilier juridic,

Traian Palade