Imprimare

(P) Tot ce trebuie sa stiti despre Semnatura Electronica

Obligativitatea Semnaturii Electronice

Ordinul 974/2010 al CNAS introduce obligativitatea certificatului digital calificat de semnatura electronica in depunerea formularelor si fiselor de date. De asemenea, medicamentele cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu se vor prescrie obligatoriu doar prin sistemul CNAS in format electronic, cu semnatura electronica, conform OMS 674/2012. Comunicarea cu CNAS este obligatoriu insotita de semnatura electronica cu valoare legala. De aceea, este vital ca furnizorul de certificat digital calificat sa fie acreditat in conditiile legii. „Este important sa intelegem ca misiunea semnaturii electronice este de a garanta identitatea din spatele comunicatiilor, asigurand astfel siguranta lor” declara Viky Manaila, managing partner Trans Sped, furnizor acreditat de certificate digitale calificate, pionier in domeniul semnaturii electronice pe piata locala.

Importanta Certificatului Digital Calificat

Informatia a devenit unul dintre cele mai importante bunuri ale zilelor noastre. Informatiile din sistemul medical sunt pretioase atat pentru pacienti cat si pentru furnizorii de servicii medicale, fie ca vorbim despre medici, farmacisti sau companii. Internetul a revolutionat comunicarea, insa o data cu revolutia internetului au aparut si amenintari cu privire la siguranta datelor transmise pe internet. „Este de o importanta vitala, atat pentru pacient, cat si pentru medic sau farmacist, ca informatiile transmise sa nu fie puse in pericol. Integritatea informatiei si urmarirea sursei informatiei trebuie realizata pe tot traseul comunicarilor. Fie ca e vorba despre pacienti sau medici, increderea si siguranta stau la baza relatiilor in lumea pe care o stim in zilele noastre. Pentru ca insasi relatia dintre medic si pacient sa nu fie pusa in pericol, securitatea informatiei devine esentiala.” afirma Viky Manaila, managing director Trans Sped.

Alegerea furnizorului

O data cu implementarea Dosarului Electronic de Sanatate si transmiterea cardurilor de sanatate, obtinerea unui certificat digital a devenit o necesitate pentru medici si farmacisti. Certificatul digital calificat de semnatura electronica asigura autentificarea in siguranta, integritatea informatiei si detectabilitatea traseului informatiei, de aceea este importanta alegerea unui furnizor acreditat care sa poata asigura deplinatatea acestor functii. Furnizorul trebuie sa fie acreditat pe teritoriul Romaniei iar acoperirea sa internationala reprezinta o garantie pentru calitatea serviciilor pe care le ofera. Este important sa verificati costurile ascunse ale intregului pachet de certificat digital la achizitia lui.

Un furnizor de incredere

Cel mai experimentat furnizor de pe piata din Romania, Trans Sped este pionier in domeniul certificatului digital calificat, acreditat in Romania si la nivel international. Bazandu-se pe infrastuctura germana, Trans Sped este membru al cele mai mari retele de securitate in domeniul bio-farma, furnizor al celor mai mari companii farmaceutice la nivel global. Certificatele calificate emise de Trans Sped sunt recunoscute la nivel international. Trans Sped vine in intampinarea medicilor si farmacistilor carora le este necesar certificatul digital calificat, oferind cititorul de carduri gratuit. Pachetul de certificat digital calificat oferit de Trans Sped are pretul de 48 euro, fara alte costuri suplimentare si asistenta tehnica de inalta calitate disponibila.

Procedura

Pentru achizitia certificatului digital de la furnizorul cel mai experimentat din Romania accesati pagina www.transsped.ro , completati formularul si parcurgeti pasii de pe website. Dupa achizitia unui certificat digital calificat, acesta trebuie inregistrat pentru a putea fi folosit. Procedura, asa cum este publicata de portalul intern al furnizorilor de servicii medico farmaceutice este: dispozitivul cu certificatul si emailul de instiintare a emiterii certificatului, in varianta tiparita, vor fi prezentate Casei Judetene de Asigurari de Sanatate in care cadrul medical este inrolat, reprezentatul Casei inregistrand certificatul, apoi certificatul va fi inregistrat in aplicatia personala

Trans Sped

Trans Sped are o expertiza de peste 10 ani in domeniul managementului de securitate informationala online si certificatului digital calificat de semnatura electronica. Din 2004 Trans Sped a devenit o autoritate de certificare emitand certificate calificate in concordanta cu directiva europeana si legislatia romaneasca. Cu o infrastuctura germana, parteneri europeni si nord americani si acreditare internationala, Trans Sped se remarca drept expert in domeniul garantarii securitatii informatiei, atat de necesare in acest moment in domeniul medical. Alegand Trans Sped beneficiati de expertiza recunoscuta la nivel international prin parteneri cu reputatie, infrastuctura germana, cititor de carduri gratuit si un pret imbatabil.
 

Sursa http://www.paginafarmacistilor.ro/stiri-pharma/trebuie-stiti-semnatura-electronica_6608/

lauff lautf laurf