Pharma Marketing Conference promoveaza produsele farma, intre 11 si 12 martie
Aflat la cea de-a doua editie, Pharma Marketing Conference, eveniment dedicat promovarii produselor farmaceutice, are loc in acest an pe 11-12 martie 2015, la Bucuresti.
Prima zi - 11 martie - include o conferinta specializata, unde producatorii si distribuitorii de produse farmaceutice vor avea ocazia sa invete strategii eficiente de marketing.
Industria produselor farmaceutice cunoaste cele mai multe reglementari in Romania, de aceea oamenii de marketing sunt nevoiti sa gaseasca in permanenta noi strategii de promovare, modalitati de a ajunge la publicul tinta si tactici care sa duca la cresterea vanzarilor.
Conferinta de marketing pentru domeniul farmaceutic va analiza indeaproape noile tendinte si oportunitati din industrie, aducand in prim plan aspecte legale privind publicitatea, tactici eficiente de relatii publice si marketing.
In a doua zi a evenimentului - 12 martie - va avea loc un training intensiv de digital marketing pentru industria farmaceutica sustinut de Rene Neubach (Consultant Multi-Channel Marketing, specializat in industria farmaceutica).
Printre vorbitorii acestei editii se numara: Roxana Gavriloaia (Regulatory Affairs Manager, Johnson & Johnson Consumer Romania), Delia Belciu (Asociat Manager, NNDKP), Marian Pana (Business Unit Director, CEGEDIM Customer Information), Laurentiu Mihai (Director Executiv, APMGR), Catalin Balcan (Trainer si Marketing Consultant in industria farmaceutica), Ion Gheorghe Petrovai (Marketing Manager, Vifor Pharma), Adina Vlad (Managing Partener, Unlock Market Research).
Detalii complete despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: www.pharma-conference.ro