Piata de dermocosmetice din Romania, evaluata la 30 de milioane de euro
Piata de dermocosmetice din Romania a crescut in ultimii ani, chiar daca nu in acelasi ritm ca inainte de criza economica, ajungand in prezent la o valoare estimata de 30 de milioane de euro, anunta Agerpres.
"In Romania, consumatorii au devenit tot mai educati si informati in privinta specificitatii si eficacitatii acestor produse. De aceea, putem spune ca observam aceeasi crestere in importanta si corecta pozitionare a pietei dermocosmeticelor ca si pe piata franceza. Bineinteles, mai avem mult pana vom ajunge la un nivel similar', spune Mirela Nemtanu, corporate communication & public affairs manager al L'Oreal Romania, producatorul dermocosmeticelor Vichy si La Roche Posay, respectiv liderul pietei.
'In Franta, acest segment si-a castigat o pozitie importanta, intelegandu-se utilitatea acestor produse care reprezinta o terapie adjuvanta in tratamentul medicamentos', adauga aceasta.
Potrivit unei estimari ale Capital, 1,5 milioane de produse dermocosmetice au fost vandute in Romania in 2011.