Imprimare

“Cine esti tu, doctore?” – premiera pe piata editoriala din Romania

Adaugat in Stiri din domeniul medical

Prima carte din Romania pe tema brandingului personal in medicina va fi lansata marti, 19 februarie, incepand cu ora 17.00, la Biblioteca Nationala a Romaniei (Bd. Unirii, nr.22).

“Cine esti tu, doctore?” exploreaza conceptul original de brand de doctor, propus de autorul Nicolae Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor si tehnicilor de branding personal de catre industria medicala.

Coautorul cartii este Olivian Breda, specialist in marketing online, care prezinta potentialul oferit de mediul online pentru comunicarea medicala si pentru construirea unei reputatii solide de doctor.

“Cine esti tu, doctore?” propune solutii moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiti in sfera de business, dar care trebuie sa faca fata regulilor jocului unui mediu din ce in ce mai competitiv.

Cartea se adreseaza medicilor curiosi si curajosi, care si-au propus sa lucreze constant pentru a castiga si a pastra increderea pacientilor lor, respectand o etica de lucru exemplara si dezvoltandu-si in permanenta competentelor profesionale. Stilul informal si plastic face cartea o lectura placuta si recomandarile autorilor usor de retinut.

Cartea este structurata in doua parti: primele cinci capitole creioneaza tot atatea directii de construire ale brandului de doctor (autoanaliza si echilibrul personal, competenta si competitivitatea profesionala, imaginea publica a medicului, prezenta in mediul online si dimensiunea materiala, tangibila a reputatiei), in vreme ce ultimele sase capitole prezinta diferite instrumente din lumea afacerilor explicate si adaptate pentru situatiile cele mai frecvente cu care se confrunta medicii.

Pentru ilustrarea informatiei, fiecare capitol contine studii de caz relevante, preluate din actualitatea medicala romaneasca.

„Prin intermediul cartii „Cine esti tu, doctore?” dorim sa identificam 1000 de medici progresisti care doresc sa isi construiasca prin forte proprii o cariera si o reputatie solida. Vrem ca ei sa inteleaga de ce ii apreciem si cum ar putea face mai mult bine in comunitatile in care activeaza, iar apoi sa ii incurajam sa ii „infecteze” si pe cei din jurul lor cu entuziasm, incredere, pricepere si onoare.

Acesti 1000 de medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit „revolutia halatelor albe”, o miscare silentioasa, dar care ar produce cea mai semnificativa schimbare in sistemul medical romanesc din ultimii 25 de ani”, a declarat autorul Nicolae Iordache.

Olivian Breda, coautorul cartii accentueaza relevanta comunicarii online in industria medicala: “Activitatea in mediul online lasa urme. E indicat ca un medic sa fi lasat propriile urme care sa duca, in cele din urma, la crearea unei imagini online construite, mai degraba decat sa existe despre acel medic referinte create exclusiv de catre altii, ce nu pot fi controlate in niciun fel. in carte am incercat sa aratam metode prin care un medic poate sa isi creeze o imagine in online puternic pozitiva.”

„Ca medic esti expus mereu la a fi inger sau demon. Citesti si afli prin lectii formale punctate clar si informale prin exemple personalizate cum sa fii doar....doctor”
- Dr. Corina Ureche, alergolog, Targu-Mures.

“Este utila atat pentru tinerii absolventi de medicina, dar si pentru medicii pe care practica de zi cu zi in sistemul sanitar i-a uzat. Rolul acestei carti este de a lumina constiinta fiecaruia dintre noi, medici, dar inainte de toate, oameni” - Dr. Laura Stef, medic stomatolog, Sibiu.

“Un bun instrument pentru un start excelent! “Cine esti tu, doctore?” este un ghid util celor care se simt coplesiti de informatia referitoare la medical branding si prezinta concis furnizorilor de servicii medicale strategiile necesare in a se diferentia si a crea valoare”- Dr. Richard Constantinescu, Iasi.

Sursa: PaginaMedicala.ro

Sursa http://www.paginamedicala.ro/stiri-medicale/_Cine-esti-tu_-doctore_-_-premiera-pe-piata-editoriala-din-Romania_18397/

lauff lautf laurf