lohgo

Imprimare

Achizitie mobilier de birou

În atenţia operatorilor economici interesaţi,


INVITAŢIE DE PARTICIPARE
la procedura deschisă de cercetare a pieţei – studiu de piaţă, având ca obiect atribuirea contractului de achiziţie:

Mobilier de birou


Cod CPV:

39516000-2 (Articole de mobilier); 39143110-0 (Paturi, piese pentru paturi şi tapiserii pentru mobilier speciale)

39113100-8 (Fotolii); 39121100-7 (Birouri); 39112000-0 (Scaune)

1. Federaţia „SOLIDARITATEA SANITARĂ” din România în calitate de achizitor, cu sediul în localitatea Bucureşti, sector 6, Splaiul Independenţei nr.202 A, etaj 2, cam. 36 prin sediul regional Centrul de Cercetare și Dezvoltare Socială „Solidaritatea” din Galați, str. Domnească nr. 66, vă invită să depuneţi oferta dumneavoastră până în data de 24.01.2012 la procedura de atribuire a contractului de achiziţie având ca obiect furnizarea de produse: mobilier de birou.


2. Sursa de finanţare: Fondul Social European, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 şi din fonduri proprii.

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/108/2.3/G/79295.

Titlul proiectului:„Fii calificat pe piața muncii! Creşterea nivelului de calificare a angajaților din sănătate şi asistenţă socială din Regiunea Sud-Est”.


3. Procedura de atribuire aplicată: procedura deschisă de cercetare a pieţei - studiu de piaţă, conform Instrucţiunii nr. 26 a AMPOSDRU din 31.08.2010 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013, respectiv anexa 1 procedura pentru atribuirea contractelor de achiziţii de produse, servicii sau lucrări finanţate din FSE şi din fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, efectuate de către beneficiari sau partenerii acestuia, care nu sunt autorităţi contractante în conformitate cu art. 8 din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, sau nu îndeplinesc cumulativ condiţiile prevazute la art. 9 lit. c1 din aceeaşi  ordonanţă.


4. Specificaţii tehnice minime :

LOT 1: 8 cuiere tip pom;

LOT 2: Set format dintr-o canapea şi 2 fotolii;

LOT 3: 3 birouri;

LOT 4: 3 scaune ergonomice pentru birou.

Pentru informaţii detaliate consultaţi documentaţia pentru ofertanţi.

5. Reguli de transparenţă şi publicitate.

Toate documentele şi informaţiile pe care trebuie să le cuprindă oferta sunt publicate pe http://www.solidaritatea-sanitara.ro/ şi pot fi descărcate gratuit accesând Documentația pentru ofertanţi. Dacă din motive tehnice pe site-ul menţionat informaţiile privind achiziţia publică nu sunt disponibile, atunci acestea pot fi obţinute în urma unei solicitări adresate direct Achizitorului la adresa din Galaţi, str. Domnească nr. 66 cod poştal 800215.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau prin email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .


6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor:20.01.2012, ora 16.00. Solicitările vor fi depuse prin fax 0336109281, prin mail la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , (cu confirmare de primire) sau direct la sediul regional din Galaţi, str. Domnească nr. 66 , CP 800215.


7. Limba de redactare a ofertei: limba română.

8. Prețul va fi exprimat în RON, fără TVA.

9. Prețul ofertei este ferm în RON.

NU se acceptă actualizarea preţului contractului.

10. Valabilitatea ofertei: 45 zile.

11. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare: “preţul cel mai scăzut“.

12. Adresa la care se depune oferta: Centrul de Cercetare și Dezvoltare Socială „Solidaritatea”, loc Galaţi, str. Domnească nr.66, CP 800215, prin mail This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau prin fax la 0336109281.

13. Data limită pentru depunerea ofertei:24.01.2012,ora 10.00.

 

 

Vă invităm să ofertaţi!


Cu stimă,

Preşedinte

VIOREL ROTILĂ